Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia przeprowadza badanie doświadczeń pacjenta ze świadczonej opieki. Do udziału w badaniu zaproszeni są wszyscy pacjenci szpitala. Badanie przeprowadzone jest w formie anonimowej ankiety elektronicznej. Wypełnienie ankiety zajmuje około 5 min.
Ankieta dostępna jest poprzez stronę internetową : https://www.cmj.org.pl/ankiety/ilawa
Badanie zadowolenia i satysfakcji pacjentów jest niezwykle ważne w szpitalu z wielu powodów. Po pierwsze, pacjenci to podstawowa grupa, dla której szpital został stworzony, a ich zdrowie i dobre samopoczucie powinny być najwyższym priorytetem personelu medycznego. Po drugie, badanie zadowolenia i satysfakcji pacjentów może pomóc w identyfikacji obszarów, w których szpital może poprawić swoje usługi i procedury, co w końcu prowadzi do poprawy jakości opieki medycznej.
Dodatkowo, badanie satysfakcji pacjentów może pomóc w identyfikacji problemów z organizacją i zarządzaniem, które mogą prowadzić do niezadowolenia pacjentów. Poprawa procesów i procedur w szpitalu może pomóc w zapewnieniu lepszej jakości opieki, skróceniu czasu oczekiwania, zwiększeniu dostępności do lekarzy i personelu medycznego, co w końcu prowadzi do poprawy satysfakcji pacjentów.
☝Państwa opinia jest dla nas ważna! Mają Państwo realny wpływ na jakość leczenia i rozwój naszej jednostki. Dziękujemy!
Portal współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.