Zamawiający: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława, Regon 510879196, NIP 744-14-84-344 zwraca się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty cenowej na kompleksową obsługę bankową Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie polegająca na prowadzeniu rachunków bankowych (konta podstawowego i pięciu pomocniczych) przez okres 36 miesięcy (nr sprawy ZP-7-2019)
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie polegająca na prowadzeniu rachunków bankowych (konta podstawowego i pięciu pomocniczych) przez okres 36 miesięcy.
3. Założenia odnośnie przedmiotu zamówienia:
3.1. Średnioroczne obroty na rachunkach Zamawiającego wynoszą:
a) wydatki: około 97.506.638,91 zł
b) dochody: około 101.006.451,22 zł
3.2. Wykonawca zapewnia:
a) otwarcie i obsługę rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych (5 sztuk)
b) możliwość otwierania lokat terminowych, oraz lokat typu „overnight”
c) dostęp do bankowości elektronicznej - operacje w formie elektronicznej (4 stanowiska)
d) możliwość otwierania i prowadzenia dodatkowych rachunków pomocniczych
e) usługę rozliczania masowych płatności – współpracującą z programem księgowym stosowanym przez Zamawiającego. Płatności masowe dotyczyć będą wypłat wynagrodzeń pracowników (liczba pracowników - ok. 350).
f) przyjmowanie wpłat gotówkowych
g) dokonywanie wypłat gotówkowych
h) wydawanie blankietów czekowych
i) wydawanie opinii, zaświadczeń, opinii historycznych
j) odbiór gotówki z 5 punktów kasowych na terenie Szpitala ( 1 raz w tygodniu w 2 punktach, 2 razy w miesiącu w 3 punktach)
3.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca gwarantuje:
a) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym
b) możliwość wypłacania gotówki z rachunków bankowych
c) możliwość wpłacania gotówki na rachunki bankowe
d) potwierdzanie sald konta na wybrany przez Zamawiającego dzień
e) sporządzanie wyciągów bankowych do prowadzonych rachunków bankowych na wybrany przez Zamawiającego dzień
f) wykonywanie innych czynności wynikających z regulaminu prowadzenia rachunku bankowego Wykonawcy
g) dokonywanie przelewów w obrębie banku bez opłat
3.4. Przez dostęp do bankowości elektronicznej zamawiający rozumie możliwość dokonywania operacji w formie elektronicznej, a w szczególności:
a) dostęp do wszystkich prowadzonych rachunków bankowych, aktualnych informacji o stanie konta,
b) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym
c) możliwość drukowania potwierdzeń wykonanych przelewów przez Zamawiającego
d) możliwość drukowania wyciągów bankowych
e) możliwość tworzenia grupy (paczki) przelewów dla zleceń płacowych
f) możliwość zakładania i likwidacji lokat za pomocą zleceń telefonicznych lub/i faksowych, lub/i pisemnych, lub/i przesyłanych drogą elektroniczną
g) możliwość otwarcia rachunków pomocniczych za pomocą wypełnionego wniosku przesłanego za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną
3.5. W celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania bankowości elektronicznej u Zamawiającego, Wykonawca:
a) dostarczy i zainstaluje odpowiedni sprzęt i oprogramowanie
b) przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi systemu bankowości elektronicznej. Przewiduje się szkolenie dla 4 pracowników.
c)w ramach pracy w systemie bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni możliwość importu danych (przelewy dla kontrahentów, przelewy płacowe) z innych systemów (program finansowo-księgowy, płacowy) do systemu bankowości internetowej.
d) zapewni usunięcie awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie 24 godzin od zgłoszenia takiej awarii. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień poprzedzający święta, dni ustawowo wolne lub w dzień poprzedzający dni wolne od pracy u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii do godziny 12:00 dnia następującego po tych dniach wolnych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.02.2019 r. do dnia 31.01.2022 r.
6. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena oferty brutto 70%
Oprocentowanie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych 20 %
Oprocentowanie lokat 10 %
Oferty należy składać w sekretariacie Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie, ul. Andersa 3, 14-200 Iława do dnia 22.01.2019 r. do godziny 12:00, w kopertach z dopiskiem - „Oferta cenowa na świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu rachunków bankowych (konta podstawowego i pięciu pomocniczych) przez okres 36 miesięcy”.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2019 r. o godzinie 12:15 w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym Powiatowego Szpitala w Iławie pok. 210.
Plik | Opis | Załączający | Rozmiar | Utworzono |
---|---|---|---|---|
Zapytanie ofertowe kompleksowa obsługa bankowa ZP_7_ 2019.doc | 629 kB | 2019-01-14 | ||
Pytania i odpowiedzi kompleksowa obsługa bankowa ZP_7_ 2019.doc | 537 kB | 2019-01-17 | ||
Pytania i odpowiedzi kompleksowa obsługa bankowa ZP_7_ 2019_cz. 2.doc | 535 kB | 2019-01-17 | ||
Pytania i odpowiedzi kompleksowa obsługa bankowa ZP_7_ 2019_cz. 3.doc | 529 kB | 2019-01-18 | ||
Zawiadomienie o zakończeniu postępowania bez wyboru oferty.doc | 374 kB | 2019-01-23 |
Portal współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.